balancetray.com

Gijs Bakker de designer van de balancetray en zijn team, kwamen met de vraag de online verkoop van dit Dutch Design item te laten groeien door naast amazon en bol een webshop te realiseren. Omdat het om een one product shop gaat hebben we gekozen voor een “crossover” oplossing een wordpress website om de product beleving zo goed mogelijk weer te geven gecombineerd met een shopify checkout. Deze e-commerce case blijkt een succes de tray verkoopt beter dan ooit, en we halen op deze manier het beste uit beide platformen.

Zie case

kaizensushi.nl

Het kaizensushi team kwam met de vraag te helpen met het behalen van meer directe online orders en reserveringen. Het doel was de kwaliteit en luxe uitstraling van het restaurant te laten beleven op de website. De landingspagina geeft een goed beeld van waar kaizensushi voor staat en verwijst op de juiste momenten naar alle pagina’s op de site. De samenwerking was een succes inmiddels komt meer dan de helft van de orders direct via de website binnen, en is het restaurant uitgebreid.

Zie case

arbeidspool.com

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. 

Zie case

airmeister.nl

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. 

Zie case